- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Турчина, Марія - Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
Нет экз.
Статья
Автор: Турчина, Марія
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Турчина, Марія
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Турчина, Марія.
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку / М. Турчина, І. Бойко, О. В. Тур // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2022. – Т.21, вип. 3 (52). – С. 249-263.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг : брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Турчина, Марія.
Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку / М. Турчина, І. Бойко, О. В. Тур // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2022. – Т.21, вип. 3 (52). – С. 249-263.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг : брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України