- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Турчина, Марія - Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
Нет экз.
Статья
Автор: Турчина, Марія
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Турчина, Марія
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку
б.г.
ISBN отсутствует