- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в умовах інклю...
Нет экз.
Статья
Автор: Садченко, Олена Василівна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в умовах інклю...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в умовах інклю...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Садченко, Олена Василівна.
Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в умовах інклюзивної економіки вражень / О. В. Садченко, Н. І. Хумарова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2020. – Т.19, вип. 3 (46). – С. 48-67.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = МАТЕМАТИКА. ПРИРОДНИЧІ НАУКИ : Наука про навколишнє середовище. Енвіронментологія. Збереження природних ресурсів. Загроза навколишньому середовищу, захист навколишнього середовища. Екологія : природа, навколишнє середовище : навколишнє середовище та суспільство, охорона природи та захист природи в цілому : взаємодія, взаємозалежність навколишнього середовища та суспільства, взаємні вигоди
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Садченко, Олена Василівна.
Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в умовах інклюзивної економіки вражень / О. В. Садченко, Н. І. Хумарова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2020. – Т.19, вип. 3 (46). – С. 48-67.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = МАТЕМАТИКА. ПРИРОДНИЧІ НАУКИ : Наука про навколишнє середовище. Енвіронментологія. Збереження природних ресурсів. Загроза навколишньому середовищу, захист навколишнього середовища. Екологія : природа, навколишнє середовище : навколишнє середовище та суспільство, охорона природи та захист природи в цілому : взаємодія, взаємозалежність навколишнього середовища та суспільства, взаємні вигоди
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей