- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Проскурніна, Надія Вікторівна - Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Проскурніна, Надія Вікторівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69): Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Проскурніна, Надія Вікторівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69): Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Проскурніна, Надія Вікторівна.
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі [Электронный ресурс] / Н. В. Проскурніна // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69). – 2018. – С. 65-71.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : форми продажу в роздрібній торгівлі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Проскурніна, Надія Вікторівна.
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі [Электронный ресурс] / Н. В. Проскурніна // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69). – 2018. – С. 65-71.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : форми продажу в роздрібній торгівлі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг