- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Крикун, В. І. - Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Крикун, В. І.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини: Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Крикун, В. І.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини: Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Крикун, В. І.
Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу / В. І. Крикун, Г. Микитюк // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини. – 2021. – Вип. 1 (53). – С. 36-41.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Крикун, В. І.
Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу / В. І. Крикун, Г. Микитюк // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини. – 2021. – Вип. 1 (53). – С. 36-41.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг