- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пономаренко, Т. - Формування парадими ризик-орієнтованих маркетинових стратегій на ринку споживчих товарів
Нет экз.
Статья
Автор: Пономаренко, Т.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини: Формування парадими ризик-орієнтованих маркетинових стратегій на ринку споживчих товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пономаренко, Т.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини: Формування парадими ризик-орієнтованих маркетинових стратегій на ринку споживчих товарів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пономаренко, Т.
Формування парадими ризик-орієнтованих маркетинових стратегій на ринку споживчих товарів / Т. Пономаренко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини. – 2021. – Вип. 2 (54). – С. 63-66.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : форми збуту товару
Пономаренко, Т.
Формування парадими ризик-орієнтованих маркетинових стратегій на ринку споживчих товарів / Т. Пономаренко // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Міжнародні відносини. – 2021. – Вип. 2 (54). – С. 63-66.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : форми збуту товару