- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
Нет экз.
Статья
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Робул, Юрій Володимирович.
Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості / Ю. В. Робул, О. В. Садченко, К. О. Литвиненко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2022. – Т.21, вип. 2 (51). – С. 137-148.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка охорони здоров’я : економіка фармації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки : фармакологія, терапія, токсикологія : загальна та професійна фармація
Робул, Юрій Володимирович.
Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості / Ю. В. Робул, О. В. Садченко, К. О. Литвиненко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2022. – Т.21, вип. 2 (51). – С. 137-148.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка охорони здоров’я : економіка фармації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки : фармакологія, терапія, токсикологія : загальна та професійна фармація