- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Семененко, Катерина Юріївна - Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Семененко, Катерина Юріївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65): Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Семененко, Катерина Юріївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65): Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Семененко, Катерина Юріївна.
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет [Электронный ресурс] / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, І. І. Кириленко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65). – 2017. – С. 136-140.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : цифровий маркетинг
Семененко, Катерина Юріївна.
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет [Электронный ресурс] / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, І. І. Кириленко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65). – 2017. – С. 136-140.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : цифровий маркетинг