- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Павлова, Ірина Олександрівна - Стратегія брендингу об'єднаних територіальних громад Південного регіону
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Павлова, Ірина Олександрівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65): Стратегія брендингу об'єднаних територіальних громад Південного регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Павлова, Ірина Олександрівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65): Стратегія брендингу об'єднаних територіальних громад Південного регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Павлова, Ірина Олександрівна.
Стратегія брендингу об'єднаних територіальних громад Південного регіону [Электронный ресурс] / І. О. Павлова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65). – 2017. – С. 199-203.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : методи суспільних наук : види досліджень в цілому, стратегія досліджень, види досліджень : стратегії досліджень : стратегії досліджень з врахуванням обсягів
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : торгові (фабричні, заводські) марки, товарні знаки, логотипи, застосування кольору
Павлова, Ірина Олександрівна.
Стратегія брендингу об'єднаних територіальних громад Південного регіону [Электронный ресурс] / І. О. Павлова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.12 (65). – 2017. – С. 199-203.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : методи суспільних наук : види досліджень в цілому, стратегія досліджень, види досліджень : стратегії досліджень : стратегії досліджень з врахуванням обсягів
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : торгові (фабричні, заводські) марки, товарні знаки, логотипи, застосування кольору