- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бергер, А. Д. - Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
Нет экз.
Статья
Автор: Бергер, А. Д.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бергер, А. Д.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бергер, А. Д.
Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / А. Д. Бергер // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 2 (54). – С. 24-34.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічна політика, управління економікою, економічне планування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Хімічна технологія. Хімічна промисловість. Спорiдненi галузi : харчова промисловість загалом, виробництво харчових продуктів, консервування харчових продуктів
Бергер, А. Д.
Прийняття інноваційних маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / А. Д. Бергер // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 2 (54). – С. 24-34.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економічна політика, управління економікою, економічне планування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Хімічна технологія. Хімічна промисловість. Спорiдненi галузi : харчова промисловість загалом, виробництво харчових продуктів, консервування харчових продуктів