- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Karamad, E. - The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market
Нет экз.
Статья
Автор: Karamad, E.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Karamad, E.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Karamad, E.
The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market / E. Karamad // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 2 (54). – P. 78-98.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : покупці
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : застосування комп’ютерних мереж та послуги, застосування Інтернету
Karamad, E.
The impact of online reviews on consumer decision-making: a survey in the Ukrainian market / E. Karamad // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 2 (54). – P. 78-98.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : покупці
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : застосування комп’ютерних мереж та послуги, застосування Інтернету