- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яценко, Олег Миколайович - Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Яценко, Олег Миколайович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.11 (64): Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яценко, Олег Миколайович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.11 (64): Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Яценко, Олег Миколайович.
Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі [Электронный ресурс] / О. М. Яценко, Л. В. Пацьола // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.11 (64). – 2017. – С. 36-41.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Яценко, Олег Миколайович.
Глобальні тренди маркетингу в ІТ-бізнесі [Электронный ресурс] / О. М. Яценко, Л. В. Пацьола // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.22, вип.11 (64). – 2017. – С. 36-41.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг