- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гнилякевич-Проць, Ірина - Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Гнилякевич-Проць, Ірина
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гнилякевич-Проць, Ірина
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гнилякевич-Проць, Ірина.
Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу / І. Гнилякевич-Проць, С. В. Зінькова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2024. – Т.23, вип. 1 (56). – С. 36-53.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки : патологія, клінічна медицина : патологічні процеси : функціональні та метаболічні розлади : рідини організму, тканинна рідина, тілесні соки: лімфа, кров; продукти секреції та екскреції : відмінності фізичних властивостей рідин організму : кількість рідин організму, об’єм, підвищена кількість, затримка, нерегулярність, зменшення кількості : трансформація, перетворення, конверсія
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : загальне оформлення реклами, яскрава, видовищна реклама, композиція реклами
Гнилякевич-Проць, Ірина.
Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу / І. Гнилякевич-Проць, С. В. Зінькова // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2024. – Т.23, вип. 1 (56). – С. 36-53.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки : патологія, клінічна медицина : патологічні процеси : функціональні та метаболічні розлади : рідини організму, тканинна рідина, тілесні соки: лімфа, кров; продукти секреції та екскреції : відмінності фізичних властивостей рідин організму : кількість рідин організму, об’єм, підвищена кількість, затримка, нерегулярність, зменшення кількості : трансформація, перетворення, конверсія
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : загальне оформлення реклами, яскрава, видовищна реклама, композиція реклами