- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лук'янчук, Наталя Володимирівна - Асоціативні пріоритети сучасної реклами: експериментальне дослідження
Микрофиша
Автор: Лук'янчук, Наталя Володимирівна
Асоціативні пріоритети сучасної реклами: експериментальне дослідження : кваліфікаційна робота магістра
Associative priorities of modern advertisements: experimental research
2024 г.
ISBN отсутствует
Автор: Лук'янчук, Наталя Володимирівна
Асоціативні пріоритети сучасної реклами: експериментальне дослідження : кваліфікаційна робота магістра
Associative priorities of modern advertisements: experimental research
2024 г.
ISBN отсутствует
(UA) Дипломні роботи
Д/р 1543
Лук'янчук, Наталя Володимирівна.
Асоціативні пріоритети сучасної реклами: експериментальне дослідження = Associative priorities of modern advertisements: experimental research : кваліфікаційна робота магістра / Н. В. Лук'янчук. – Одеса, 2024. – 97 с.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.
Д/р 1543
Лук'янчук, Наталя Володимирівна.
Асоціативні пріоритети сучасної реклами: експериментальне дослідження = Associative priorities of modern advertisements: experimental research : кваліфікаційна робота магістра / Н. В. Лук'янчук. – Одеса, 2024. – 97 с.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.