- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Полусмяк, Юлія Ігорівна - Маркетингова стратегія просування бренду територій ( на прикладі міста Запоріжжя)
Нет экз.
Статья
Автор: Полусмяк, Юлія Ігорівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингова стратегія просування бренду територій ( на прикладі міста Запоріжжя)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Полусмяк, Юлія Ігорівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Маркетингова стратегія просування бренду територій ( на прикладі міста Запоріжжя)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Полусмяк, Юлія Ігорівна.
Маркетингова стратегія просування бренду територій ( на прикладі міста Запоріжжя) / Ю. І. Полусмяк, Т. С. Павлюк, М. О. Лисенко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 4(83). – С. 60-66.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг : брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : торгові (фабричні, заводські) марки, товарні знаки, логотипи, застосування кольору
Полусмяк, Юлія Ігорівна.
Маркетингова стратегія просування бренду територій ( на прикладі міста Запоріжжя) / Ю. І. Полусмяк, Т. С. Павлюк, М. О. Лисенко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 4(83). – С. 60-66.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг : брендинг - організація комерційних та приватних підприємств України
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : торгові (фабричні, заводські) марки, товарні знаки, логотипи, застосування кольору