- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
PR как составляющая деловой культуры
Книга
Автор:
PR как составляющая деловой культуры : учеб. пособие для студентов вузов
Серия: Психолого-этические аспекты делового общения
Издательство: КП ОГТ, 2011 г.
ISBN 978-966-2106-93-0
Автор:
PR как составляющая деловой культуры : учеб. пособие для студентов вузов
Серия: Психолого-этические аспекты делового общения
Издательство: КП ОГТ, 2011 г.
ISBN 978-966-2106-93-0
Книга
230 12926
PR как составляющая деловой культуры : учеб. пособие для студентов вузов / Г. А. Черняк [и др.]; под общ. ред.: Г. В. Ангелов [и др.]; Ин-т инновационных технологий и содержания образования Украины. – Одесса : КП ОГТ, 2011. – 637 с. : табл. – (Психолого-этические аспекты делового общения)
Библиогр. в конце разд. и подстроч. примеч.
ISBN 978-966-2106-93-0.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія моралі, етика, практична філософія : професійна та ділова етика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
1695326 ОФ
230 12926
PR как составляющая деловой культуры : учеб. пособие для студентов вузов / Г. А. Черняк [и др.]; под общ. ред.: Г. В. Ангелов [и др.]; Ин-т инновационных технологий и содержания образования Украины. – Одесса : КП ОГТ, 2011. – 637 с. : табл. – (Психолого-этические аспекты делового общения)
Библиогр. в конце разд. и подстроч. примеч.
ISBN 978-966-2106-93-0.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР) : стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія моралі, етика, практична філософія : професійна та ділова етика
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
1695326 ОФ