- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балабанова, Л. В. - Управління маркетинговим потенціалом підприємства
Книга
Автор: Балабанова, Л. В.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. пос. для студентів ВНЗ
Издательство: Професіонал, 2006 г.
ISBN 966-370-024-6
Автор: Балабанова, Л. В.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. пос. для студентів ВНЗ
Издательство: Професіонал, 2006 г.
ISBN 966-370-024-6
Книга
33 Б20
Балабанова, Л. В.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. пос. для студентів ВНЗ / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський; Донецький держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.І. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. – Б.м. Професіонал, 2006. – 280 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.232-241 (123 назви.)
ISBN 966-370-024-6.
е292516 Ф 5
33 Б20
Балабанова, Л. В.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. пос. для студентів ВНЗ / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський; Донецький держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.І. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. – Б.м. Професіонал, 2006. – 280 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.232-241 (123 назви.)
ISBN 966-370-024-6.
е292516 Ф 5