- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Липчук, Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики
Книга
Автор: Липчук, Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Магнолія-2006, 2010 г.
ISBN 966-8340-01-9
Автор: Липчук, Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Магнолія-2006, 2010 г.
ISBN 966-8340-01-9
Книга
33 Л61
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль; за заг. ред. В. В. Липчук. – 3-тє вид., випр. і доп. – Львів : Магнолія-2006, 2010. – 286 с. : рис.,табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с.285-286.
ISBN 966-8340-01-9.
е299515 Ф 5
33 Л61
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль; за заг. ред. В. В. Липчук. – 3-тє вид., випр. і доп. – Львів : Магнолія-2006, 2010. – 286 с. : рис.,табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с.285-286.
ISBN 966-8340-01-9.
е299515 Ф 5