- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Липчук, Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики
Книга
Автор: Липчук, Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Новий Світ-2000, Магнолія плюс, 2003 г.
ISBN отсутствует
Автор: Липчук, Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Новий Світ-2000, Магнолія плюс, 2003 г.
ISBN отсутствует
Книга
33 Л61
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль; за заг. ред. В. В. Липчук. – 2-ге вид., доп. і випр. – Львів : Новий Світ-2000 : Магнолія плюс, 2003. – 286 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с.285 -286 (54 назви).
ISBN 966-8340-01-09.
е291086 Ф 5
33 Л61
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. для студентів ВНЗ / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль; за заг. ред. В. В. Липчук. – 2-ге вид., доп. і випр. – Львів : Новий Світ-2000 : Магнолія плюс, 2003. – 286 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с.285 -286 (54 назви).
ISBN 966-8340-01-09.
е291086 Ф 5