- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пенькова, Оксана Георгіївна - Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під ...
Нет экз.
Статья
Автор: Пенькова, Оксана Георгіївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пенькова, Оксана Георгіївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пенькова, Оксана Георгіївна.
Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під час російсько-української війни / О. Г. Пенькова, А. О. Харенко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2022. – Т.27, вип. 2 (92). – С. 44-48.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : вплив на ринок : маркетинг
Пенькова, Оксана Георгіївна.
Практика застосування концепції соціально відповідального маркетингу міжнародними компаніями під час російсько-української війни / О. Г. Пенькова, А. О. Харенко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2022. – Т.27, вип. 2 (92). – С. 44-48.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : вплив на ринок : маркетинг