- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення
Книга
Автор:
Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у сх. і табл. для студентів ВНЗ
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Магнолія-2006, 2013 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у сх. і табл. для студентів ВНЗ
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Магнолія-2006, 2013 г.
ISBN отсутствует
Книга
33 М25
Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у сх. і табл. для студентів ВНЗ / С. В. Смерічевська, М. В. Жаболенко, С. В. Чернишева; за ред. С. В. Смерічевська. – Львів : Магнолія-2006, 2013. – 546 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с. 516-528.
ISBN 978-617-574-085-9.
е300107 Ф 5
33 М25
Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення : навч. посіб. у сх. і табл. для студентів ВНЗ / С. В. Смерічевська, М. В. Жаболенко, С. В. Чернишева; за ред. С. В. Смерічевська. – Львів : Магнолія-2006, 2013. – 546 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с. 516-528.
ISBN 978-617-574-085-9.
е300107 Ф 5