- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мірошниченко, Вікторія - Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції
Нет экз.
Статья
Автор: Мірошниченко, Вікторія
Діалог: медіа-студії: Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мірошниченко, Вікторія
Діалог: медіа-студії: Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мірошниченко, Вікторія.
Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції / В. Мірошниченко // Діалог: медіа-студії. – 2024. – Вип.30. – С. 129-140.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-журналисты
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : управління рекламними засобами та нагляд за різними формами реклами
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : цифровий маркетинг
Мірошниченко, Вікторія.
Розвиток потенціалу рекламного бізнесу в умовах цифровізації та євроінтеграції / В. Мірошниченко // Діалог: медіа-студії. – 2024. – Вип.30. – С. 129-140.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-журналисты
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами : планування та менеджмент реклами : управління рекламними засобами та нагляд за різними формами реклами
Посилання = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг : цифровий маркетинг