- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Berkova, Oksana - Marketing in the study of regional tourist markets
Нет экз.
Статья
Автор: Berkova, Oksana
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Marketing in the study of regional tourist markets
Маркетинг в дослідженні регіональних туристичних ринків
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Berkova, Oksana
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Marketing in the study of regional tourist markets
Маркетинг в дослідженні регіональних туристичних ринків
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Berkova, Oksana.
Marketing in the study of regional tourist markets = Маркетинг в дослідженні регіональних туристичних ринків / O. Berkova, O. Borisyuk // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2023. – Т.28, вип. 2 (96). – P. 25-29.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
Berkova, Oksana.
Marketing in the study of regional tourist markets = Маркетинг в дослідженні регіональних туристичних ринків / O. Berkova, O. Borisyuk // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2023. – Т.28, вип. 2 (96). – P. 25-29.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : ринок туристичних послуг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування