- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Самохіна, Жанна - Маркетингові технології менеджменту знань в бібліотеці
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Самохіна, Жанна
Бібліотека. Наука. Комунікація. Від управління ресурсами – до управління знаннями: Маркетингові технології менеджменту знань в бібліотеці
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Самохіна, Жанна
Бібліотека. Наука. Комунікація. Від управління ресурсами – до управління знаннями: Маркетингові технології менеджменту знань в бібліотеці
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Самохіна, Жанна.
Маркетингові технології менеджменту знань в бібліотеці / Ж. Самохіна // Бібліотека. Наука. Комунікація. Від управління ресурсами – до управління знаннями = Library. Science. Communication. From resources management - to knowledge management : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 5-7 жовт. 2021 р.) : присвяч. 30-річчю незалежності України / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського [та ін.]; редкол.: Л. А. Дубровіна [та ін.]. – Київ : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2021. – С. 191-193.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Самохіна, Жанна.
Маркетингові технології менеджменту знань в бібліотеці / Ж. Самохіна // Бібліотека. Наука. Комунікація. Від управління ресурсами – до управління знаннями = Library. Science. Communication. From resources management - to knowledge management : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 5-7 жовт. 2021 р.) : присвяч. 30-річчю незалежності України / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського [та ін.]; редкол.: Л. А. Дубровіна [та ін.]. – Київ : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2021. – С. 191-193.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації