- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Білик, Іван Іванович - Інноваційні маркетингові інструменти для IT-компаній
Нет экз.
Статья
Автор: Білик, Іван Іванович
Вісник Одеського національного університету. Економіка: Інноваційні маркетингові інструменти для IT-компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Білик, Іван Іванович
Вісник Одеського національного університету. Економіка: Інноваційні маркетингові інструменти для IT-компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Білик, Іван Іванович.
Інноваційні маркетингові інструменти для IT-компаній / І. І. Білик, О. Е. Церковнюк // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2024. – Т.29, вип. 1 (99). – С. 26-32.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Білик, Іван Іванович.
Інноваційні маркетингові інструменти для IT-компаній / І. І. Білик, О. Е. Церковнюк // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2024. – Т.29, вип. 1 (99). – С. 26-32.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг