- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ткач, Євген Вікторович - Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при ре...
Нет экз.
Статья
Автор: Ткач, Євген Вікторович
Вісник Одеського національного університету. Економіка: Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при ре...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ткач, Євген Вікторович
Вісник Одеського національного університету. Економіка: Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при ре...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ткач, Євген Вікторович.
Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при реалізації державної політики у сфері маркетингу і бредингу / Є. В. Ткач // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2025. – Т.30, вип. 1 (103). – С. 53-60.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг
Ткач, Євген Вікторович.
Історичні наративи як фактор брендотворення на макрорівні: необхідність їхнього врахування при реалізації державної політики у сфері маркетингу і бредингу / Є. В. Ткач // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2025. – Т.30, вип. 1 (103). – С. 53-60.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : страхування, суспільне забезпечення за допомогою взаємного розподілу ризику : страхування, суспільне забезпечення в Україні : субъекты страхования : страховые компании : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг