- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Грінченко, Юрій Леонідович - Формування та підтримання стійкого бренду: особливості маркетингової підтримки стратегії виходу н...
Нет экз.
Статья
Автор: Грінченко, Юрій Леонідович
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Формування та підтримання стійкого бренду: особливості маркетингової підтримки стратегії виходу н...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Грінченко, Юрій Леонідович
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Формування та підтримання стійкого бренду: особливості маркетингової підтримки стратегії виходу н...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Грінченко, Юрій Леонідович.
Формування та підтримання стійкого бренду: особливості маркетингової підтримки стратегії виходу на міжнародні ринки китайських компаній на прикладі компанії BYD AUTO / Ю. Л. Грінченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 3 (55). – С. 78-97.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародні фінанси : міжнародний фінансовий ринок
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Грінченко, Юрій Леонідович.
Формування та підтримання стійкого бренду: особливості маркетингової підтримки стратегії виходу на міжнародні ринки китайських компаній на прикладі компанії BYD AUTO / Ю. Л. Грінченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 3 (55). – С. 78-97.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародні фінанси : міжнародний фінансовий ринок
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг