- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Татаринцева, Ю. Л. - Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетин...
Нет экз.
Статья
Автор: Татаринцева, Ю. Л.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетин...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Татаринцева, Ю. Л.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетин...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Татаринцева, Ю. Л.
Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу на підприємстві / Ю. Л. Татаринцева // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 3 (55). – С. 158-172.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Татаринцева, Ю. Л.
Методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу на підприємстві / Ю. Л. Татаринцева // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2023. – Т.22, вип. 3 (55). – С. 158-172.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг