- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Миськів, Галина Василівна - Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму
Нет экз.
Статья
Автор: Миськів, Галина Василівна
Вісник Одеського національного університету. Економіка: Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Миськів, Галина Василівна
Вісник Одеського національного університету. Економіка: Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Миськів, Галина Василівна.
Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму / Г. В. Миськів // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2025. – Т.30, вип. 2 (104). – С. 43-47.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Миськів, Галина Василівна.
Інклюзивний маркетинг як стратегія протидії маркетинговому ейджизму / Г. В. Миськів // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2025. – Т.30, вип. 2 (104). – С. 43-47.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг

На полку
