- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Набруско І. Ю. - Політична реклама як фактор впливу на масову свідомість
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Набруско І. Ю.
Розвиток демократії та демократична освіта в Україні: Матеріали II міжнар. наук. конф.(Одеса, 24-26 травня 2002 р.): Політична реклама як фактор впливу на масову свідомість
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Набруско І. Ю.
Розвиток демократії та демократична освіта в Україні: Матеріали II міжнар. наук. конф.(Одеса, 24-26 травня 2002 р.): Політична реклама як фактор впливу на масову свідомість
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Набруско, І. Ю.
Політична реклама як фактор впливу на масову свідомість / І. Ю. Набруско // Розвиток демократії та демократична освіта в Україні: Матеріали II міжнар. наук. конф.(Одеса, 24-26 травня 2002 р.) : Наукова збірка / уклад.: Л. В. Марголіна; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти, [та ін.]. – Киев : Ай Бі, 2003. – С.503-511.
Набруско, І. Ю.
Політична реклама як фактор впливу на масову свідомість / І. Ю. Набруско // Розвиток демократії та демократична освіта в Україні: Матеріали II міжнар. наук. конф.(Одеса, 24-26 травня 2002 р.) : Наукова збірка / уклад.: Л. В. Марголіна; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти, [та ін.]. – Киев : Ай Бі, 2003. – С.503-511.