- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Щерба Олеся Іванівна - Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Щерба Олеся Іванівна
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щерба Олеся Іванівна
Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Щерба, Олеся Іванівна.
Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі / О. І. Щерба // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства : зб. наук. праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Київ : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2003. – С.399-403.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = "средний потребитель"
Ключевые слова = формирование потребительского поведения
Ключевые слова = Политц А.
Ключевые слова = склонность к риску
Ключевые слова = активные потребители товара
Щерба, Олеся Іванівна.
Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі / О. І. Щерба // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства : зб. наук. праць / відп. ред.: В. С. Бакіров. – Київ : Харківський нац. ун-т (ХНУ) ім. В. Н. Каразіна, 2003. – С.399-403.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = "средний потребитель"
Ключевые слова = формирование потребительского поведения
Ключевые слова = Политц А.
Ключевые слова = склонность к риску
Ключевые слова = активные потребители товара