- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Живко, Зінаїда Богданівна - Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг
Книга
Автор: Живко, Зінаїда Богданівна
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
Автор: Живко, Зінаїда Богданівна
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
Книга
Реф 113043
Живко, Зінаїда Богданівна.
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис ... канд. екон. наук / З. Б. Живко. – Львів : [б. в.], 2004. – 19 с.
ББК У9(4Ук)
1443842 ОФ
Реф 113043
Живко, Зінаїда Богданівна.
Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис ... канд. екон. наук / З. Б. Живко. – Львів : [б. в.], 2004. – 19 с.
ББК У9(4Ук)
1443842 ОФ