- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Купцов Андрій - Маніпулятивна складова соціальної взаємодії в контексті політичного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Купцов Андрій
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Маніпулятивна складова соціальної взаємодії в контексті політичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Купцов Андрій
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Маніпулятивна складова соціальної взаємодії в контексті політичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Купцов, Андрій.
Маніпулятивна складова соціальної взаємодії в контексті політичного маркетингу / А. Купцов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 04/2004. – N2. – С.91-106.
Ключевые слова = манипуляция
Ключевые слова = поле массовой коммуникации
Ключевые слова = манипулятивная составляющая электорально-политических практик
Ключевые слова = механизмы манипулятивного влияния
Ключевые слова = психоманипуляции
Ключевые слова = политический маркетинг
Ключевые слова = электоральное поведение
Купцов, Андрій.
Маніпулятивна складова соціальної взаємодії в контексті політичного маркетингу / А. Купцов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 04/2004. – N2. – С.91-106.
Ключевые слова = манипуляция
Ключевые слова = поле массовой коммуникации
Ключевые слова = манипулятивная составляющая электорально-политических практик
Ключевые слова = механизмы манипулятивного влияния
Ключевые слова = психоманипуляции
Ключевые слова = политический маркетинг
Ключевые слова = электоральное поведение