- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Примаченко Н. М. - Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії
Нет экз.
Статья
Автор: Примаченко Н. М.
Актуальні проблеми економіки: Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Примаченко Н. М.
Актуальні проблеми економіки: Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Примаченко, Н. М.
Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії / Н. М. Примаченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2004. – N7. – С.88-98.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = моральная культура
Ключевые слова = национальная культура
Ключевые слова = экономическая культура
Ключевые слова = технологическая культура
Ключевые слова = административная культура
Примаченко, Н. М.
Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії / Н. М. Примаченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий екон. журнал. – 07/2004. – N7. – С.88-98.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Ключевые слова = моральная культура
Ключевые слова = национальная культура
Ключевые слова = экономическая культура
Ключевые слова = технологическая культура
Ключевые слова = административная культура