- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Раєвнєва Е.В. - Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань на рекламу
Нет экз.
Статья
Автор: Раєвнєва Е.В.
Маркетинг в Україні: Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань на рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Раєвнєва Е.В.
Маркетинг в Україні: Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань на рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Раєвнєва, Е.В.
Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань на рекламу / Е. Раєвнєва, К. Тонєва // Маркетинг в Україні. – 05/2004. – N3 +Прилож."Щорічник УАМ-2004".. – С.24-26.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Ключевые слова = планирование рекламного бюджета
Раєвнєва, Е.В.
Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань на рекламу / Е. Раєвнєва, К. Тонєва // Маркетинг в Україні. – 05/2004. – N3 +Прилож."Щорічник УАМ-2004".. – С.24-26.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
Ключевые слова = планирование рекламного бюджета