- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Будаєва О.В. - Фінансове обгрунтування маркетингових програм
Нет экз.
Статья
Автор: Будаєва О.В.
Фінанси України: Фінансове обгрунтування маркетингових програм
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Будаєва О.В.
Фінанси України: Фінансове обгрунтування маркетингових програм
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Будаєва, О.В.
Фінансове обгрунтування маркетингових програм / О. Будаєва // Фінанси України : Науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал. – 08/2004. – N8. – С.62-68.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки эффективности инвестиций в маркетинговые программы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки инвестиций в новый бренд
Будаєва, О.В.
Фінансове обгрунтування маркетингових програм / О. Будаєва // Фінанси України : Науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал. – 08/2004. – N8. – С.62-68.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки эффективности инвестиций в маркетинговые программы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : методика оценки инвестиций в новый бренд