- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бабич, Людмила - Маркетинговые исследования: Проводить или не проводить?
Нет экз.
Статья
Автор: Бабич, Людмила
Маркетинговые исследования в Украине: Маркетинговые исследования: Проводить или не проводить?
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бабич, Людмила
Маркетинговые исследования в Украине: Маркетинговые исследования: Проводить или не проводить?
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бабич, Людмила.
Маркетинговые исследования: Проводить или не проводить? / Л. Бабич, О. Зайченко // Маркетинговые исследования в Украине : Украинский научно-исследовательский журнал. – 07/2004. – N 4. – С.72-77.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Бабич, Людмила.
Маркетинговые исследования: Проводить или не проводить? / Л. Бабич, О. Зайченко // Маркетинговые исследования в Украине : Украинский научно-исследовательский журнал. – 07/2004. – N 4. – С.72-77.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований