- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тарлопов, Ігор Олегович - Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Тарлопов, Ігор Олегович
Проблеми науки: Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тарлопов, Ігор Олегович
Проблеми науки: Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тарлопов, Ігор Олегович.
Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств / І. О. Тарлопов // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 06/2004. – N6. – С.23-26.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = маркетинговые инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Тарлопов, Ігор Олегович.
Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств / І. О. Тарлопов // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 06/2004. – N6. – С.23-26.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = маркетинговые инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації