- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Москалец Александр - Что мешает развитию рынка маркетинговых исследований?
Нет экз.
Статья
Автор: Москалец Александр
Маркетинговые исследования в Украине: Что мешает развитию рынка маркетинговых исследований?
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Москалец Александр
Маркетинговые исследования в Украине: Что мешает развитию рынка маркетинговых исследований?
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Москалец, Александр.
Что мешает развитию рынка маркетинговых исследований? / А. Москалец // Маркетинговые исследования в Украине : Украинский научно-исследовательский журнал. – 09/2004. – N 5. – С.26-29.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Москалец, Александр.
Что мешает развитию рынка маркетинговых исследований? / А. Москалец // Маркетинговые исследования в Украине : Украинский научно-исследовательский журнал. – 09/2004. – N 5. – С.26-29.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований