- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гуменник Володимир - Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Боло...
Нет экз.
Статья
Автор: Гуменник Володимир
Вища школа: Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Боло...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гуменник Володимир
Вища школа: Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Боло...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гуменник, Володимир.
Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу / В. Гуменник // Вища школа : Науково-практичне видання. – 08/2004. – N 4. – С.45-54.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : организация высшего образования : организация высшего образования в зарубежных странах : организация высшего образования в Европе : Болонский процесс
Ключевые слова = условия присоединения Украины к Болонскому процессу
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : аспекти управління вищими навчальними закладами
Ключевые слова = реформирование системы образования
Гуменник, Володимир.
Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу / В. Гуменник // Вища школа : Науково-практичне видання. – 08/2004. – N 4. – С.45-54.
Предметні рубрики = Педагогика. Образование : высшее образование : организация высшего образования : организация высшего образования в зарубежных странах : организация высшего образования в Европе : Болонский процесс
Ключевые слова = условия присоединения Украины к Болонскому процессу
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : аспекти управління вищими навчальними закладами
Ключевые слова = реформирование системы образования