- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Головкіна, Наталія Василівна - Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній
Нет экз.
Статья
Автор: Головкіна, Наталія Василівна
Маркетинг в Україні: Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Головкіна, Наталія Василівна
Маркетинг в Україні: Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Головкіна, Наталія Василівна.
Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 10/2004. – N 5. – С.16-20.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика средств массовой информации (СМИ), экономика книжного дела (издательского дела и книжной торговли) : реклама
Ключевые слова = рекламная индустрия
Головкіна, Наталія Василівна.
Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 10/2004. – N 5. – С.16-20.
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика средств массовой информации (СМИ), экономика книжного дела (издательского дела и книжной торговли) : реклама
Ключевые слова = рекламная индустрия