- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карпенко, Н. В. - Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
Нет экз.
Статья
Автор: Карпенко, Н. В.
Маркетинг в Україні: Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Карпенко, Н. В.
Маркетинг в Україні: Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпенко, Н. В.
Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації / Н. В. Карпенко // Маркетинг в Україні. – 10/2004. – N 5. – С.56-59.
Ключевые слова = мерчедайзинг
Ключевые слова = маркетинговая деятельность
Карпенко, Н. В.
Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації / Н. В. Карпенко // Маркетинг в Україні. – 10/2004. – N 5. – С.56-59.
Ключевые слова = мерчедайзинг
Ключевые слова = маркетинговая деятельность