- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Стрельников А. В. - Поняття реклами, як засобу комунікації та предмету державного регулювання
Нет экз.
Статья
Автор: Стрельников А. В.
.: Поняття реклами, як засобу комунікації та предмету державного регулювання
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Стрельников А. В.
.: Поняття реклами, як засобу комунікації та предмету державного регулювання
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стрельников, А. В.
Поняття реклами, як засобу комунікації та предмету державного регулювання / А. В. Стрельников // Актуальні проблеми держави і права. – 2003. – Вип.18. – С.367-372.
Стрельников, А. В.
Поняття реклами, як засобу комунікації та предмету державного регулювання / А. В. Стрельников // Актуальні проблеми держави і права. – 2003. – Вип.18. – С.367-372.