- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Примак Т.О. - Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій:синергічний ефект
Нет экз.
Статья
Автор: Примак Т.О.
Проблеми науки: Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій:синергічний ефект
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Примак Т.О.
Проблеми науки: Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій:синергічний ефект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
У212.1
Примак, Т.О.
Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій:синергічний ефект / Т. Примак // Проблеми науки. – 07/2002. – N7. – С.36-43.
ББК У212.1
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
У212.1
Примак, Т.О.
Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій:синергічний ефект / Т. Примак // Проблеми науки. – 07/2002. – N7. – С.36-43.
ББК У212.1
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг