- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Королько Валентин - Менеджмент консалтинговою організацією: Особливості маркетингу і PR
Нет экз.
Статья
Автор: Королько Валентин
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Менеджмент консалтинговою організацією: Особливості маркетингу і PR
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Королько Валентин
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Менеджмент консалтинговою організацією: Особливості маркетингу і PR
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Королько, Валентин.
Менеджмент консалтинговою організацією: Особливості маркетингу і PR / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 12/2004. – N4. – С.127-139.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Ключевые слова = консалтинговая индустрия
Ключевые слова = брендинг
Ключевые слова = позициирование
Ключевые слова = реклама имиджа
Ключевые слова = внутренняя коммуникация
Ключевые слова = внешняя коммуникация
Королько, Валентин.
Менеджмент консалтинговою організацією: Особливості маркетингу і PR / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. – 12/2004. – N4. – С.127-139.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Ключевые слова = консалтинговая индустрия
Ключевые слова = брендинг
Ключевые слова = позициирование
Ключевые слова = реклама имиджа
Ключевые слова = внутренняя коммуникация
Ключевые слова = внешняя коммуникация