- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Циганкова, Тетяна Михайлівна - Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Маркетинг в Україні: Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Циганкова, Тетяна Михайлівна
Маркетинг в Україні: Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 12/2004. – N 6. – С.34-35.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = міжнародний маркетинг
Циганкова, Тетяна Михайлівна.
Формування локальних парадигм міжнародного маркетингу / Т. М. Циганкова // Маркетинг в Україні. – 12/2004. – N 6. – С.34-35.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Ключевые слова = міжнародний маркетинг