- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бондаренко Світлана - Задоволеність споживачів як основа успіху в бізнесі
Нет экз.
Статья
Автор: Бондаренко Світлана
Економіст: Задоволеність споживачів як основа успіху в бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бондаренко Світлана
Економіст: Задоволеність споживачів як основа успіху в бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бондаренко, Світлана.
Задоволеність споживачів як основа успіху в бізнесі / С. Бондаренко // Економіст. – 12/2004. – N 12. – С.35-37.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = товары и услуги
Ключевые слова = удовлетворение потребностей потребителей
Ключевые слова = конкурентоспособность продукции
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці
Ключевые слова = бизнес
Бондаренко, Світлана.
Задоволеність споживачів як основа успіху в бізнесі / С. Бондаренко // Економіст. – 12/2004. – N 12. – С.35-37.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Ключевые слова = товары и услуги
Ключевые слова = удовлетворение потребностей потребителей
Ключевые слова = конкурентоспособность продукции
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці
Ключевые слова = бизнес