- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Парсяк В. Н. - Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях
Нет экз.
Статья
Автор: Парсяк В. Н.
Проблеми науки: Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Парсяк В. Н.
Проблеми науки: Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Парсяк, В. Н.
Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях / В. Н. Парсяк // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 01/2005. – N1. – С.12- 18.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : венчурне підприємництво, венчурний бізнес
Ключевые слова = корпоративная интеграция
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Парсяк, В. Н.
Прогнозування перспектив маркетингу на малих венчурних підприємствах та в їх корпораціях / В. Н. Парсяк // Проблеми науки : Міжгалузевий науково-техничний журнал. – 01/2005. – N1. – С.12- 18.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : форми організації та співробітництва в економіці : форми господарських організацій, економічне кооперування : венчурне підприємництво, венчурний бізнес
Ключевые слова = корпоративная интеграция
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг