- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Литовченко І.Л. - Наукові засади ціноутворення в Інтернет-маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Литовченко І.Л.
Вісник соціально-економічних досліджень: Наукові засади ціноутворення в Інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Литовченко І.Л.
Вісник соціально-економічних досліджень: Наукові засади ціноутворення в Інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Литовченко, І.Л.
Наукові засади ціноутворення в Інтернет-маркетингу / І. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2004. – №17. – С.179-184.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика : маркетинг
Литовченко, І.Л.
Наукові засади ціноутворення в Інтернет-маркетингу / І. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2004. – №17. – С.179-184.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика : маркетинг