- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Безрукова Н. В. - Аналіз підходів до створення брендів
Нет экз.
Статья
Автор: Безрукова Н. В.
Актуальні проблеми економіки: Аналіз підходів до створення брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Безрукова Н. В.
Актуальні проблеми економіки: Аналіз підходів до створення брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
У212.1
Безрукова, Н. В.
Аналіз підходів до створення брендів / Н. В. Безрукова // Актуальні проблеми економіки. – 02/2002. – N2. – С.39-44.
ББК У212.1
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = брендинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
У212.1
Безрукова, Н. В.
Аналіз підходів до створення брендів / Н. В. Безрукова // Актуальні проблеми економіки. – 02/2002. – N2. – С.39-44.
ББК У212.1
Ключевые слова = торговые марки
Ключевые слова = брендинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг