- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Цуркан Ю. В. - Маркетинговий аналіз дизайнерських характеристик WEB-сайту: На прикладі ТМ "Subaru"
Нет экз.
Статья
Автор: Цуркан Ю. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетинговий аналіз дизайнерських характеристик WEB-сайту: На прикладі ТМ "Subaru"
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Цуркан Ю. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетинговий аналіз дизайнерських характеристик WEB-сайту: На прикладі ТМ "Subaru"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Цуркан, Ю. В.
Маркетинговий аналіз дизайнерських характеристик WEB-сайту: На прикладі ТМ "Subaru" / Ю. В. Цуркан // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2004. – №18. – С.394-398.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика : маркетинг
Ключевые слова = Web-сайты
Цуркан, Ю. В.
Маркетинговий аналіз дизайнерських характеристик WEB-сайту: На прикладі ТМ "Subaru" / Ю. В. Цуркан // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2004. – №18. – С.394-398.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика : маркетинг
Ключевые слова = Web-сайты